
Laboratorët deri dje inekzistentë, me mungesa të shumta të bazës materiale, sot janë plotësisht funksionalë, – pohon drejtoresha e shkollës, e cila tregon se mjediset ku zhvillohet lënda e kimisë, biologjisë dhe kabineti i informatikës ofrojnë për nxënësit kushte optimale për të zbatuar në praktikë, dijet që marrin gjatë orëve të mësimit.
Por ajo çfarë ka plotësuar dëshirat e nxënësve për mësim dhe njëkohësisht për aktivitete jashtëshkollore, janë mjediset sportive në tokat e dikurshme të lëna djerrë, përreth shkollës. “Më në fund është realizuar ëndrra e nxënësve që të zhvillojnë edukimin fizik me kurrikulën e re tre herë në javë. E presin me padurimim zhvillimin e lëndës së edukimit fizik. Është bërë një investim i mrekullueshëm. Ka qenë një zonë e vdekur”, – shprehet drejtoresha e shkollës.
Tashmë jo vetëm nxënësit, por edhe stafi i mësuesve ka hapësirat që meriton për një proces mësimor dinjitoz. “Stafi ka qënë i mrekullueshëm, por ambienti ishte shumë i vështirë për të punuar. Jemi përballë me situata të vështira, si me të ftohtin e madh, ku nxënësit rrinin të veshur dhe nuk mund të shkruanin dot në dërrasën e zezë. Sistemi hidraulik i tualeteve ka qënë një skëterrë e vërtetë. Tashmë ne punojmë. Nxënësit, mësuesit dhe komuniteti kanë një godinë, e cila do t’u vlejë gjithë kohën”, – vijon drejtoresha e shkollës.
Po ashtu, Kryeministri Rama ndalet në kopështin e ri “Lidhja e Prizrenit”, të cilin e cilëson një vepër arti për akitekturën tepër të veçantë që ka. Kopështi është është disa herë më i madh se ai që ishte, me standardet dhe kushtet më të mira për vogëlushët. Kyetari i Bashkisë Suli thotë se kërkesat dhe interesi për këtë kopësht janë rritur menjëherë, sepse as nuk mund të imagjinohej që kjo zonë të kishte një institucion të tillë.
Nisur nga ky fakt, Kryeministri kërkon që të vendosen kritere të posaçme që favorizojnë familjet në nevojë.
Shkollës dhe kopështit do t’i bashkangjitet dhe ndërtimi i një çerdheje, duke e kthyer në qendër të kompletuar për nevojat e komunitetit.